Wednesday, November 10, 2010

salam..bile duk jauh2 nie, hati kadang2 rase rindu kat umah..knape rindu?? sbb almost everything yg kita sayang ade kat rumah...mak, abah, adik-adik and sume2 tu la..seyesly skang tgh rindu giler kat mak.lantak le korang nk ckp anak mak ke ape ke, yg penting aku sayang mak aku and aku x malu nk tunjukkan rasa sayang aku kat mak..cewahhh...

Sayang mak!! hahaha..gedik oh.. nk ucap terima kasih bnyk kat mak sebab banyak bende..first, sbb life threatening labour, nk lahirkan anak mak yg sorang ni..dulu lahir x ckup bulan, so Allah je tahu macam mane rase..next, sbb membesarkan anak mak ni..alhamdulillah, membesar dgn elok dan ensem keadaannye.(kembang hidung)..sebenanye, klu nk tulis semua yg mak da buat, mmg x boleh.. bnyk sgt...hanya Allah je yg boleh balas..

aku igt lagi time tu aku darjah 5..dapat wakil sekolah, maen bola..x de la hebat sgt pon..tp da dpt..so ok la gak..time tu aku x de boot bola lagi..ye la, maen kat kampung, mane ade kasut..kaki ayam je.. sari sblom tournament, cikgu suruh beli kasut..aku pon ckp le kat mak aku...mak aku ckp nk beli besok..mak aku time tu mengajar kat bandar skit..pagi2 la da kuar umah.. so, aku igt mak aku da lupe pasal kasut aku..nk wat cmne, sibuk kn..rilek je la... dkt2 kul 10, mak aku dtg amik aku kat sekolah,ckp nk g beli kasut..heehehe..senyum lebar aku...mak aku sanggup half day keje just nk cari kasut aku.. walaupun bnyk kedai pegi, tp kasut x jumpe gak..x de saiz... nway, mak aku mmg terbaik ah...2 je citenye..pasal tournament tu, erm...x yah cite la...kalah... hahaahaha...

love u mama...really am...

1 comment: